Baconcado

Til frokost i dag vart det baconcado. Dette har vore ein favoritt lenge. For å spare verdifull tid om morgonen, gjer eg alt klart om kvelden. Eg startar med å dele ein avocado i to, og tek ut steinen ved hjelp av avocadotrikset. Det er viktig å ikkje skjere avocadoen i bitar eller skiver som på filmen, han skal kun vere delt i to halve, og så skrellast. I midten, der steinen var, legg eg noko godt fyll. Dette kan vere nesten kva som helst. Det kan f.eks. vere pesto eller ost. Denne gongen brukte eg sennep. Så set eg dei to halvdelane saman att og surrar bacon rundt. For å halde baconen på plass, stikk eg i nokre tannstikkarar her og der. Til ein stor avocado treng eg tre skiver bacon. Eg legg denne i ei eldfast form. Fordi både bacon og avocado er fett, og slepp fettet under steiking, smører eg ikkje forma. For å spe på med litt grønt, legg eg eit par små tomater i båtar oppi forma. Dette set eg i kjøleskapet, og set så i ognen når eg står opp neste morgon. Retten steikar eg på 200 grader til eg er ferdig med eige morgonstell.

Ofte brukar eg små avocadoar, slike ein får kjøpt i nett, til dette. Då treng eg berre ei eller to baconskiver til. Det blir akkurat passe mengd frokost til meg. Ein stor avocado og tre skiver bacon er litt mykje. Dersom de er to, kan de kanskje dele ein stor baconcado. Eg bur åleine, og sparar derfor halve til neste dag.

Avocado er kanskje min favorittgrønnsak. Eller frukt, om vi skal drive med flisespikkeri. Han har nesten 15 prosent fett, og 100 gram inneheld omlag ein tiandedel av dagsbehovet av B- og C-vitamin og halvparten av dagsbehovet for E-vitamin. I tillegg får du i deg ein sjettedel av dagsbehovet for kalium og ein tiandedel av dagsbehovet for magnesium. Det viktigaste for meg er likevel at han mettar, og smakar særs godt. Det beste er å ete han rå, då han blir litt besk ved varmebehandling. Eg har prøvd meg litt fram med varmebehandla avocado i ulike rettar, og det blir sjeldan vellukka. I denne retten synest eg det fungerer, og at det ikkje smakar noko beskt. Eg er nok over gjennomsnittet glad i bacon også, og her smittar også den smaken over på avocadoen.

Legg igjen en kommentar